هتل های کیش
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ایران کیش

هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به  ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران تور کیش اسفند 94 می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند . این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان تور کیش زمستان 94 با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

امکانات هتل ایران کیش

سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش

باشگاه هتل ایران کیش

استخر هتل ایران کیش

 

 

هتل آبادگران کیش

 

هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیشمی باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و حمام می باشد. 

در تور کیش تعطیلات بهمن 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

امکانات هتل آبادگران کیش

 

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

 

 

هتل آبادگران کیش

 

 

پذیرش هتل آبادگران کیش

 

 

راهروی هتل آبادگران کیش

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: